Uit onze mailbox:
BELANGRIJKE MEDEDELING:
Op 27 mei 2017 jl. heeft de Nederlandse Kansspelautoriteit aangekondigd nieuwe stappen te zetten in het bestrijden van kansspelen op afstand. Dit betekent dat de Kansspelautoriteit haar prioriteringscriteria per 1 juni 2017 zal uitbreiden. Het betreft de volgende uitbreiding van criteria:
1) Gebruikmaken van domeinnamen met daarin typische naar Nederland refererende begrippen;
2) Kenmerken op de site waaruit gerichtheid op de Nederlandse markt is af te leiden;
3) Het aanbieden van betaalmiddelen welke voornamelijk door Nederlanders worden gebruikt;
4) Het ontbreken van (verschillende variaties) van Geoblocking;PolderCasino is, zoals de naam impliceert, een casino gericht op de Nederlandse markt. De uitbreiding van de prioriteringscriteria is wat ons betreft dan ook direct gericht op de naam: PolderCasino.com. De naam Poldercasino.com valt wat ons betreft direct onder de nieuwe criteria.
Daarom zien wij ons helaas genoodzaakt per 1 juni a.s. Poldercasino.com (tijdelijk) niet meer beschikbaar te laten zijn.
De huidige kansspelwet uit 1964 staat al jaren als gespreksonderwerp op de politieke agenda om herzien te worden waarbij kansspelen op afstand (online gokken) is toegestaan.
Polder Casino is opgericht voor de Nederlandse markt en met de doelstelling om in een gereguleerde Nederlandse markt Nederlandse spelers te voorzien van een dienst waarbij een veilig, betrouwbaar en verantwoord spelen centraal staan. Dit hebben wij met een licentie vanuit de Britse en Maltese overheid vanaf dag de eerste dag ook gedaan. Echter, de Nederlandse overheid staat het ons nog niet toe een licentie aan te vragen welke het mogelijk maakt Kansspelen op afstand aan te bieden.
De uitbreiding van de prioriteringscriteria heeft ons doen besluiten de voortzetting van onze diensten naar spelers in Nederland te staken. Dit betekent dat Polder Casino vanaf 1 juni niet meer beschikbaar is voor bestaande en nieuwe spelers.
Dit is natuurlijk zeer vervelend nieuws, niet alleen qua timing en de snelheid waarmee we dit besluit hebben moeten nemen, maar voornamelijk vanwege het feit dat de bijna 200.000 Nederlandse spelers bij Polder Casino op dit moment niet bij een veilig en betrouwbaar casino kunnen deelnemen aan de meest gespeelde kansspelen.
Praktische zaken:
1) De klantenservice van Polder Casino blijft beschikbaar.
– Mail ons via: service@poldercasino.com
– Bel ons via: +356 – 2032 0021
– Of start de live-chat2) Uw balans is veilig!
– U heeft een balans en u wilt uw balans laten uitbetalen? Dat is geen enkel probleem. E-mail uw uitbetalingsverzoek naar: service@poldercasino.com. Wij zullen de uitbetaling klaar zetten en verwerken, precies zoals u van ons gewend bent.3) De toekomst?
Polder Casino heeft besloten om de voortzetting van onze haar diensten te staken met het oog op de toekomst. Wij willen namelijk in een gereguleerde Nederlandse markt onze diensten voorzetten.
Dit vervelende besluit is genomen met het oog op een betere toekomst, waarbij wij u dan van dienst zullen kunnen zijn in een gereguleerde omgeving.Onze oprechte excuses voor het ongemak, maar we hopen dat u kunt begrijpen dat wij dit besluit hebben moeten nemen. Heeft u vragen dan vernemen wij deze graag!
Tot in de nabije toekomst!
Met vriendelijke groet,Team
Polder Casino!